torsdag, juni 21, 2007

Torsdag/Fredag


Streetstyle: Oslostil. Løv it. Enkelt og stilig.

00:46.
Idag var jeg på skolen for å hente vitnemålet mitt. Weheei. Veldig populært å stå opp veeldig tidlig på morgenen skjønner du. Deretter dro jeg og gårsdagens bbq-gjeng til byen. Klokken var vel 10 eller noe når vi satt på bussen. En liten tur innpå senteret for å så dra på onkel. Der koste vi oss godt ja. Så hang vi på byen til klokken var sånn.. 1? Så dro vi hjem igjen. Senere på kvelden dro jeg 
ned til Regine. Så på Marie Antoniette. Ganske bra film egentlig! Kirsten Dunst er utrolig pen. Hun liker vi.

I natt dro Hilde også til Tyrkia. Får ikke sett henne på evigheter. Kommer til å bli tungt og hun vil bli sårt savnet. Det er liksom ikke nok tid i verden. Offa meg.

Dagens låt: The White Stripes- You don't know what love is (you just do as you're told)

Ingen kommentarer: