søndag, april 29, 2007

Søndag

Heihei! Da pågår nedtellingen til Trondheimsturen. Vi drar med åttebåten fredag, og kommer hjem med trebåten på lørdag. Det høres kanskje ikke så veldig lenge ut, men vi kommer til å være gåen i beina. Ikke noe tvil om det. Gleder meg! Idag har jeg og mamma kastet ut skrivepulten på rommet mitt. Og vi har bestemt følgene: Sofaen skal ut, nytt gulv, nye vegger, nytt bord og nytt tv-bord. Sengen er vi litt usikker på. Vi får se hva vi gjør. Imorgen skal vi til byen for å se på ting til rommet. Hvis det blir noen kjøp poster jeg sikkert ut noen bilder av det. Rommet er ikke noe særlig fint å se på nå. Det er litt tomt, litt rotete og litt upersonlig. Har også kastet en drøss med ting. Alle TL-bøkene. Det var befriende. Haha, tok vare på to tough. MEN, jeg tror ikke jeg skal si hvilke her. Senere ikveld skal jeg ned til Regine å se på Shortbus. Gleder meg! :D

//krna

Ingen kommentarer: