lørdag, april 28, 2007

So you take a picture of something you see


Idyll, intet med å si om det. Venninnen til Keira er hun til venstre til dere utenforstående. Litt snygg stil på henne. Det må jeg innrømmme. Se flere bilder av Keira Knightley her.

Idag har jeg tilbringt kvelden hjemme hos Marthe. Var veldig koselig. Stakk ned på dalehallen for å kjøpe litt snop. Dro opp til Marthe. Fikk den betryggende nyheten om at hotellet var booket og vi fortsatt og nøt kvelden. Vi gjorde også noen triks med Marthes farfars hund, Miranda. Hærlig er hun. Og så søt. Litt fæl ånde though, meeen, I like her!
Nå for tiden er klokken 03:38 og jeg lurer på å krype til sengs. Har sett 2 Veronica Mars episoder ikveld også. Tidligere idag så jeg episode 1 som jeg lastet ned igår. Herremin, elsker Veronica Mars har jeg funnet ut. Så da var det bare å laste ned episode 2 også. Måtte se episode 1 om igjen da. Men, det gjør ikke noe. For tiden holder bruttern på å laste ned episode 3 til meg. Fant den ikke jeg. Dessuten tok det evigheter av tid også. Så den får jeg imorgen. Skal kose meg denne langhelga ja. Herregud, så godt det er med helg. Og det er enda bedre å tenke på at neste uke blir det bare to dager på skolen. Weee! Livet er godt dere. Men det skulle bare mangle. Eksamen om 2 uker også. Og det er slike saker som gjør meg deprimert. I tillegg til at det er maks dårlig bedritent vær. Skulle ønske jeg bodde i London. Og vært bestis med Keira Knightley. Da skulle vi gått i parken sammen hver dag. Og lest bøker og ledd.

Men da tar jeg kvelden. God natt!

Ingen kommentarer: