mandag, april 30, 2007

The restless heart

Hallo hallo! Idag er det.. mandag. Når man har fri går dagene litt i surr. Idag har jeg og mamma vært rundt og fartet. Vi dro på byen i 13-tiden. Da dro vi på Grotten. En av mine favorittbutikker her i byen. Da var planen å se på speil. De hadde nemlig speil til 50% av. Jeg fant et. Og vi bestemte vel oss egentlig for det. Og dama i butikken begynte å styre med pakker og sånn. Men så gikk jeg litt rundt i butikken. Og da så jeg et annet speil. Og det var så nydelig! Og jeg fikk en kjent aha-opplevelse. Og det kostet også bare 450 kr. Så det var jeg litt fornøyd med. Senere på dagen dro vi til Skeidar for å se på stol. Fant 1. Trengte bare å skifte trekk på den. Vil ha et trekk som har mønster i seg. Men vi kjøpte ikke stolen. Vi måtte se oss rundt på flere. Fordi den stolen kostet drøye 3000 kr. Og det er ikke hver dag man bruker 3000 kr. Rommet er også bare i Fase 1 av opppussningsfasene. Så det kan jo hende at man finner flere og langt billigere stoler. MEN, jeg 
lovte jo at hvis jeg kjøpte noe så skulle jeg poste bilder av det. Og som den snille personen jeg er, så er jeg så snill og gjør det!



Dagens låt: The killers- Read my mind

Ingen kommentarer: