onsdag, april 18, 2007

Øhm.. Superonsdag såklart

Aha. Idag var jeg en liten tur på byen. Gikk bare rundt og hørte på herrrrlig Coldplay-musikk. Var godt ja. Oppdaget også at jeg hadde litt lite penger på kortet også. Brukte jo over 300 på tights i forrige uke. Bah.. MEN, det gikk. Hadde snaue 200 kr å shoppe for. Ikke akkurat idealt, men man får lære seg å handle på budsjett. Investerte også i et par "basicgensrer" idag. Jeg er virkelig stolt over meg selv. 2 for 169 kr! Ammagad. Var liksom planen at jeg skulle kjøpe en t-skjorte også, men pengene rakk ikke til denne gangen. Kjøpte også en fresht hårbånd.


Gårsdagens:
Bukse, Vero Moda
T-skjorte (NY!), H&M
Kofte (passet kanskje ikke så bra her), Carlings


Haha, måtte tilogmed kjøpe pastillene på budsjett! To for 15 kr. Woho liksom

Ingen kommentarer: