torsdag, april 19, 2007

Drit og sånt


Det snør ute. Eller regner. Eller sludder. Jeg vet ikke lenger. Hagler gjør det også kanskje. Britannia vil ikke ta inn mindreårige. Jeg har funnet ut at jeg misliker å se "One Tree Hill" på HOT på bloc. Og.. Det er torsdag. Tannlegen er ikke flink med bedøvelsen. Jeg svelger nesten tungen min i hvert svelg og.. Ja! Sjekk ut Regina Spektor med det samme også. Hun har en søt stemme, spiller piano og er i tillegg russisk. Hm. En typisk russer? Nja, jeg vil nå ikke si at alle russere er søte eller spiller piano, men jeg forbinder på en måte piano med Russland. Kanskje det er bare et pluss at hun er søt. Kanskje alle som spiller piano i Russland er stygge. Bortsett fra Regina Spektor da, selvfølgelig. Btw, hun høres ikke særlig russisk ut.

Ingen kommentarer: