torsdag, desember 07, 2006

Torsdag- 07.12

Ja, julen nærmer seg med stormskritt dere! Jeg fikk bekrefet idag at det er 17 dager igjen til jul. Og som om det ikke er nok med det, trenger vi jo litt stress. Eller hva? Noe jeg fikk igår. Eller rettere sagt mamma. Jeg klarte nemlig å miste min kjære mobil. Igår nemlig var jeg på konsert, og så skulle jeg og en venninne av meg ta sundbåten til byen, og bussen hjem igjen. Og jeg hadde ikke peiling på hvor mobilen min kunne ha tatt veien. Det viste seg da, til min mors lettelse, at jeg hadde mistet mobilen på bussen og en busssjåfør hadde funnet den igjen. Tusen takk!
Jeg tok det egentlig ikke som noe stort nederlag de nesten 24 timene den var borte, mobilen er ikke akkurat det kjæreste jeg eier. Med tanke på at den nesten er forhistorisk og uten penger på. Den har heller ikke kamera, så det hadde nok ikke blitt noen Kåre Konradi seanse gitt. Uansett, mobilen er funnet og alle er glade.
Og som om ikke heldagsprøver er nok, så skal vi ha prøvemuntlig på toppen av alt. Ja, prøvemuntlig. Du leste nok riktig. Det er nok ikke alle fagene, men disse tre:
1. KRL- Kristendom, Religion og Livssyn
2. Natur og Miljø
3. Samfunnsfag- Historie

Gleder vi oss ikke fortreffelig? Ikke akkurat. Prøvemuntligen finner sted neste torsdag, og vi får vite hvilket fag og hvilken oppgave vi kommer opp i tirsdag 12. desember.

Uansett, kos dere videre med julehandel og julepynting (jeg som kjent har enda ikke begynt)!

Ingen kommentarer: