søndag, november 26, 2006

26.november

Ja folkens, nå er det kun under en måned igjen til jul. Og jeg kan i hvert fall si med sikkerhet at økonomien begynner å stramme til for å ha råd til julegavene. Jeg, som tidligere skrevet, har ikke begynt med handelen enda. Det er mye stress med skole for tiden, tentamener og prøve-muntlig eksamen. Livet er ikke greit. Men hva gjør man ikke for toppkarakteren? Jo, man lar resten forfalle og tenker bare på skolen. Eller neeei. Man må jo fortsatt ta seg godt ut selv om man stresser med skolen. Jeg regner med at jeg begynner i slutten av uken. Og idag er det tid for en tur på cafè for å diskutere KONKRETE julegaveønsker. Jeg er egentlig sikkelig dårlig på å gi julegaver og slikt. Men det kommer til å forandre seg i år.

Tiden er inne for å ta en varm og deilig dusj, og ser man det; helgen er snart over. På tide å gjøre det beste ut av dagen. Og når man tenker over det har man kanskje bare èn sikkelig feriedag i helgen. Og det er nemlig lørdager. På søndager skjer det ikke noe likevel. Eller, kanskje ikke for dere nei ;)

Vi sees!

Ingen kommentarer: