fredag, november 24, 2006

Fridaynight

Damer og herrer, idag er det fredag. Avløserens dag. Den dagen vi blir avløst fra vår skrekkfulle uke og endelig kan pustet lettet ut over å få hele TO fridager. To HELE dager uten kjas og mas om lekser, prøver og diverse. Idag er datoen 24. november og det er 1 måned til jul. Og jeg (som vanlig) har enda ikke begynt på julegaver. Jeg begynner som regel 12 dager før jul.
Hva skjer idag? Jo, idag kjære bloggere er det nattåpent. Og jeg, som den sosiale personen jeg er, skal selvfølgelig. Kanskje jeg skal signere meg selv i historiebøkene ved å begynne tidlig med julehandelen.. eller neei? Uansett, idag begynte jeg på Cecily von Ziegesars fjerde "gossip girl"- bok. Det føles godt. Jeg elsker de bøkene! Skulle vi ikke alle ha levd i Upper East Side på Manhattan, New York? Jo, det skulle vi.
Jeg sitter her og digger Dido mens jeg nettopp har lakket mine negler røde. Livet er herlig dere.

Au revoir!

Ingen kommentarer: