torsdag, november 16, 2006

Torsdag

Det er så virkelig utrolig når ukene går så fort. Slik som nå. Det virker som om det var igår jeg ytret ordene: "Det er på den sjette uka nå." Ja, nå kan du lure nå!
Uansett, dagen idag har vært nokså kjedelig. Nok en slamp dag, jeg har virkelig ikke godt av det! Eller, vi hadde jo gym idag da og vi skal også ha det imorgen. Så jeg har sikkert fått i meg nok "fysisk aktivitet". Idag har jeg gjort lekser. Massevis. Herregud, noe så kjedelig. Jeg er blitt så lei av Nora og Torvald og av at Nora sier: "Torvald!". Og så svarer han: "Min lille sanglerke." Det er virkelig til å spy av.
Jeg har også lest ferdig "Den digitale festningen" av Dan Brown. Herregud, utrolig bra! Og så utrolig smart. Jeg elsker Dan Brown, han er et litterært geni! Jeg skal snart hyve innpå "Iskaldt Bedrag" også. Kanskje jeg får den til jul. Før det skal jeg lese "Frelseren" av Jo Nesbø for annen gang. Det fristet litt. Jeg liker Nesbø. Han er kul.

Men nå tror jeg at sengen kaller febrilskt på meg. Hvertfall boken. Og den skal jeg kose meg med før jeg dysses i søvn.

C'yah!

Ingen kommentarer: