tirsdag, desember 12, 2006

Tirsdag equals muntlig øving

Jepp, nemlig. Idag, 12 desember, fikk vi vite hva vi kom opp i, i muntlig. Og jeg kom opp i samfunnsfag. Eller rettere sagt historie: Redegjør for den kalde krigen og legg vekt på Sovjetunionens rolle og utvikling. Nemlig.
Er faktisk ganske fornøyd med oppgaven min, det var nok en av de letteste oppgavene, hvis ikke det var den letteste. Hadde vært litt gøy med litt utfordring også, men den oppgaven er ganske stor. Jaja.
Jeg sa til pappa hva oppgaven min var, og jeg ble nesten tatt på senga av at han kunne det: "Nikita Khrusjtsjov, rustningskappløpet og Cubakrisen, ikke sant?". Pappan min er glupere enn din pappa, så det så!
Og igår, gjorde jeg mitt første nettkjøp! Klesmessig altså. Og det skjedde på www.asos.com, ble ganske fornøyd. Jeg forelsket meg i kjolen med en gang og jeg MÅTTE bare ha den. Men den rekker ikke å komme til jul. BUHU! Uansett, jeg elsker den:

Er den ikke nydelig? :)

Vel, jeg må vel tilbake til øvingen. Eller rettere sagt, tv-tittingen.
Snakkes!

Ingen kommentarer: