tirsdag, oktober 24, 2006

Tirsdag

Idag er det tirsdag, og tirsdag betyr elevkveld. Ikke at det er elevkveld hver tirsdag, men kun denne tirsdagen i uke 43. Høstelevkvelden. Først skulle den egentlig holdes før høstferien. Så uken etter høstferien, så egentlig imorgen. Men det ble bestemt at den skulle holdes idag. Guud, trenger det virkelig være så komplisert? Uansett, det er D- klassen som holder årets første elevkveld. Hm, så lenge jeg får se Greys Anatomy klokken 21.40 ikveld er jeg fornøyd!
Kveldens klesplagg er litt out there. Har egentlig ikke helt bestemt meg for hvilket antrekk jeg skal ha på meg. Men tror det blir: En grå babydollkjole (H&M), brune tights og brune lave sko med åpning. Neglene må nok lakkeres en siste gang, med rød neggellakk. Matcher vel ikke helt, men det får så være.
Dørene åpnes klokken 19.00, ser deg der!

*SMASK*

Ingen kommentarer: