onsdag, oktober 25, 2006

En vanlig onsdag

Vel, der lyver jeg. Jeg vet jo egentlig ikke om dagen kommer til å bli like vanlig som en vanlig onsdag. Det kan jo faktisk skje noe. Klokken er bare 16.48. Akkurat nå er det Oasis som strømmer ut av høytalerne. Men jeg skiftet til KT Tunstall istedet. Uansett, idag har jeg hadd musikkprøve. En prøve som gikk overraskende bra med tanke på at jeg ikke hadde øvd noe særlig. Akkurat nå kjører bussen forbi mitt vindu. Tøft ja? Ikke noe særlig. Anyway, idag skal jeg nok en tur på senteret. Noen av mine godt informerte venninner forteller meg at kjolen (som jeg skulle kjøpe for noen dager siden) er tilbake i hyllene! Nå gjenstår det bare å se om de har den i riktig str. Hvis ikke, konverterer jeg til Emo. Og jeg kødder ikke engang. Eller kanskje litt. Men jeg vil uansett gå inn i en dyp depresjon. Vi får se hvor lenge den varer.
Trøtt er jeg uansett. Jeg hater å stå opp tidlig! Noe jeg må gjøre i helga. Forhåpentligvis bare på lørdag. (a) Men nå får jeg begynne å gjøre meg klar til bussen.

See you later!

Ingen kommentarer: