søndag, oktober 22, 2006

wow- helg

DENNE helgen har vært, tja.. ikke noe spesiell fra andre helger. På fredag var jeg sammen med Hilde, Marthe og Ragnhild. Vi så på Bring it on 2. En typisk jente-film. Der hovedspilleren blir så utrolig mye smarterere på slutten av filmen. Klisjè? En smule. I tillegg til å se på film spiste jeg også en del snop. Jeg hadde ikke spist noe godteri hele uka, så jeg syntes jeg fortjente det. :) Vi var også i dalehallen. Som endelig har åpnet! Ikke det at jeg følte noe sånn stort tap den perioden den var stengt, noe mine gode venninner gjorde. I dalehallen var det Dahlecup. Wee, jeg skal spille neste uke. Gleder meg? En smule.

Så på lørdag stod jeg opp 10.20. Ja, men det var ikke helt uten grunn. Vi skulle nemlig spille kamp. En kamp vi vant faktisk, 1-0. Den siste seriekampen! Livet kan ikke bli bedre. Hjertet mitt synger når jeg tenker på det. Vi spilte mot Smøla, kampen var uansett dritkjedelig så jeg skjønner ikke hvorfor vi hadde tilskuere. Men det får så være. Så senere på dagen dro jeg og Marthe på senteret i byen. Og det var heller ikke helt uten grunn. Jeg skulle nemlig kjøpe meg en kjole, på bikbok. Kill me, I now. Men den var bare sååå nydelig! Det var en sånn 60-talls<3,> knekkerbrød med brunost <3,>
Adios. ;)

Ingen kommentarer: