onsdag, februar 28, 2007

Sjokokake

Ja, idag har mamma endelig bakt sjokoladekake. Jeg spiste fire kakestykker og er nå så mett at jeg snart sprekker. Vel, idag er det nok en superonsdag og jeg føler meg egentlig litt klar og sliten. Denne uken har ikke akkurat fløyet avgårde, har hatt en ganske treg og trøtt start må jeg si. Og jeg må begynne å legge meg tidligere! Idag har jeg også gjort mye lekser. Herremin, skrevet om den anglikanske kirken, metodist, baptist etc etc. The list goes on! Skrevet en liten tekst om klimaendringer og noe engelskgreier. Har også lagt inn mitt siste ønske angående videregående. Er ikke så big deal, men uansett; det er gjort! Jeg tror jeg skal få med meg LOST idag, vi får se. Har begynt og blitt litt care angående det. Det er ikke noe morsomt lenger. Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke klarer å vente til vår/sommern og at jeg gleder meg så utrolig til å gå med vår- og sommerklær igjen, men nå begynner jeg også å glede meg til høsten. Gleder meg til å kjøpe jakker! Ta en titt på disse og du skjønner hva jeg mener.










Disse herlighetene er fra Balenciagas høst 2007 Ready-to-wear kolleksjon. Nydelige! <3

Ingen kommentarer: