søndag, februar 25, 2007

Hipp hurra, du er så bra

Siste dagen igjen av vinterferien. Pappa har også bursdag idag. Gratulerer med dagen, pappa!
Denne helgen har vært fin. Igår dro jeg, Silje, Regine og Anne Marthe på byen og spiste lunsj på brasseriet. NAM! Utrolig god mat der. Og så koselig. Vi skulle egentlig på onkel, men vi orket ikke bli omsvermet av Kristiansunds "sositetsdamer" og deres sladder. Så vi tok oss heller en tur på rolige bryggekanten. Etter det dro jeg, Regine og Anne Marthe hjem til Anne Marthe. I nyhuset! Det var utrolig fint. Og jeg gleder meg til Anne Marthes rom blir heelt ferdig. Var utrolig stilig. Der spiste vi middag og ble til klokken var omtrent 2. Da dro vi hjem for å sove :) Idag har det ikke skjedd en dritt. Ble litt skuffa over at mamma ikke hadde bakt sjokoladekake for anledningen, men hun sa hun skulle gjøre det senere i uka. WEHE!



Frister ikke dette, så vet ikke jeg! Dette er bare selvpining, men jeg kan ikke noe for det.


Ingen kommentarer: