søndag, januar 14, 2007

Kaiser Chiefs- Saturday Night

Jeg har egentlig ikke noe sånn spesielt forhold til den sangen, eller gruppen heller (mer før), men det var den eneste sangen jeg husket hadde ordet Saturday i seg, og du kan selv finne ut hvorfor jeg akkurat valgte det ordet. Nå sitter jeg her fattig og ulykkelig. Eller ulykkelig er vel kanskje litt hardt å ta i. Jeg har funnet noen fabelaktige band, som jeg sitter og hører på for øyeblikket. Men jeg trengte sårt ny musikk, fordi jeg begynte å bli nokså lei av det jeg hørte på fra før av. Jeg begynte også å bli litt myk. Katie Melua og Bertine Zetlitz begynte å synge ut av høytalerne mine til slutt. Mens nå er det britisk rock på det fulle! Noe jeg er høyst takknemlig for.

Jeg så litt av en dansk film idag også. Nordmark eller noe het den. Så ikke så mye av den. Men vi skulle egentlig leie Ken Park, men den var utleid, så vi endte opp med å leie denne danske psykotiske, narkomanie og seksuelle filmen.
Kvelden endte i at Anne Marthe lærte Marthes hund Zico, hundeskikk og respekt, mens vi andre tok livet med ro.

Ingen kommentarer: