søndag, januar 28, 2007

Dritt søndag

Dagen derpå.. Jeg og Regine så på Closer og Spellemannsprisen igår. Vi spiste masse usunt og denne fuckings søndagen er da reslutatet av det. Jeg likte Closer foresten. Og ikke bare fordi the two babes at the moment spilte i den (CLIVE OWEN <3 og jude law), men den var rett og slett morsom og fornøyelig!
Clive Owen, Natalie Portman og Jude Law. Gosha meg. Natalie Portman har fin kropp foresten.
Idag har det ikke skjedd mye. Jeg hadde på meg klær og gikk opp og spiste frokost. Så gikk jeg ned, hang litt på pc'en før jeg kom på at jeg hadde norsk lekser som måtte gjøres. Faen, nyrealismen er jævla drøyt har jeg funnet ut. *grin*
så var det middag der jeg bygde en isfront mot hele familien. Det ser ut til at jeg er den eneste personen som har lyst på hytta. Og jeg er så ufattelig lei av å bøye meg i støvet for alt og alle. Kan ikke bare JEG få bestemme ei jævla helg!?!?!?! Er det så !#¤"%/¤%/ mye å be om? *grin*

Det eneste som kan redde meg nå er The O.C, som begynner om en og en halv time. Jeg vurderer å gå inn i en dyp deperesjon, av andre dimensjoner.
Men vi får se.


Jeg valgte dette bildet fordi han er så jævla sexy og jeg kunne pula han uten å blunke. Er det litt perverst av meg å si? (jeg bryr meg egentlig ikke)

Ingen kommentarer: