lørdag, november 04, 2006

Laurdag

Morn, morn! Eller, det er vel strengt talt ikke morgen. Klokken er faktisk 14.04. Men jeg stod ikke opp nå nei. Jeg våknet vel i 09.30 tiden. Klarer ikke sove lenger i helgene jeg. Skolen har ødelagt min "normale" døgnrytme. For øyeblikket sitter jeg og hører på Muse mens jeg sitter med en ettersmak av grønn te i munnen.
Jeg hater å tabbe meg ut. Noe jeg har gjort to ganger de siste to dagene! Jo, jeg skulle kjøpe en bukse. Og jeg var veldig usikker på hvor mye penger jeg hadde på kontoen. Men jeg trodde jo selvfølgelig jeg hadde nok. Men når jeg skulle betale så viste det seg at det IKKE var godkjent. Og jeg bare: "Øhm.. Da har jeg sikkert ikke mer penger på kortet da." (Dette sa ikke jeg, men den røde tomaten som hadde erstattet meg dette øyeblikket) Og neste dag bestemte jeg meg for at jeg skulle bruke kontanter istedenfor. Og jeg kjøpte buksen. Så gikk jeg i en mini-bank (på vei til kinoen) Og der stod det: Bokført saldo: 263 kr (noe sånt). Da tenkte jeg: "Jeg har jo penger til kinoen da." Men jeg, dum som jeg er, kan jo IKKE lese minibanker. Det EKTE tallet som jeg hadde på kontoen, som da er: Disponibelt på konto, var 63 kroner. Men jeg hadde heldigvis penger til kinoen. Takk gud for kontanter. Men, heldigvis så skal mamma og pappa sette inn penger på meg ganske snart. Jippi. Jeg hater å være blakk. Men det varer heldigvis ikke såå lenge. (a)

Ingen kommentarer: