søndag, juli 22, 2007

Søndag


Backstage at Luella (foto: style.com)

Det er søndag og man lever i the aftermath etter gårsdagen. Den siste Harry Potter-boken er nå ferdiglest, en bok dere alle må lese. Jeg har tenkt over følgende saker: jeg kommer å gjøre ungene mine arveløs hvis de ikke leser Harry Potter-bøkene. Sånn er det med den saken. Joanne Kathleen Rowling er kanskje den mest geniale kvinnen som lever i den moderne verden idag.
Bortsett fra det sitter jeg her og lengter etter sommeren. Og jeg begynner å leve i den troen at sommeren aldri kommer til å komme i år. Greit, idag var den varmeste dagen jeg har opplevd siden jeg kom hjem (20 grader). Det var kanskje ikke noe å juble over, men dagene begynner å bli varmere. Og det er noe å tenke over. Men det er meldt dårlig vær utover uken, så jeg sparer champagnen. Jeg tror vi alle kommer til å bli lesehester i løpet av denne sommeren. Jeg får bare vente på mine etterlengtede Austen bøker og i ventetiden kan jeg jo lese Harry Potter-serien på nytt? Eller skal vi gjenoppta Ringenes Herre-triologien?

Dagens låt: Annie Lennox- Into the West

Ingen kommentarer: