mandag, juni 25, 2007

Ciao, Kristiansund!


Oxford.

Ja, om få timer kommer jeg til å sitte på flyet som skal ta meg til England. Det har egentlig ikke gått helt opp for meg enda, men I'm getting there. Kofferten er pakket, passet ligger i vesken og jeg er vel egentlig rede for å dra. Men England betyr bloggpause. Ja, jeg trenger en liten pause føler jeg. Så jeg får en liten tre ukers-ferie fra denne bloggen. Men jeg er hjemme den 16.juli, så fortvil ikke! Da får dere nok se bilder av mine "across-the-pond"-kjøp og også av mine andre opplevelser (forhåpentligvis). Så det kan dere glede dere til. Kommer til å savne et få, men unikt tall med med mennesker. Men jeg trenger virkelig et avbrekk fra denne byen. Skal bli utrolig godt! Men jeg lar det blir med dette, og prøv å ikke savn meg altformye i den lille tiden jeg er borte.

Dagens låt: U2- Sometimes You Can't Make It On Your Own

//yours truly
enchantedkrna

 :)

1 kommentar:

Hanne sa...

Så utrolig heldig du er karina. Misunner deg:)
- Hanne (h-ko.blogspot.com) :)