søndag, juni 17, 2007

13:54

Idag er det søndag og jeg er umenneskelig trøtt. Jeg har bare lyst å sove hele dagen.
Igår derimot var jeg og Silje på byen. Spiste lunsj på bryggekanten. Ingen av oss var noe særlig fornøyd med lunsjen vi fikk uansett. Jeg fikk ei tørr brødskive og Silje fikk en altfor sterk wraps. Skulle holdt oss til en Club Sandwich. Skal huskes til neste gang. Jeg så foresten ei dame som hadde ei veske som var formet som en sko. Nedre delen av den ihvertfall. Den hadde hæl skjønner du. Det var sikkert det styggeste jeg så i hele går. Så dro vi en liten tur på senteret og deretter dro vi hjem. For å så ta bussen igjen klokken 18:17. Da dro vi til Erlend (Siljes boyfriend) og var der hele kvelden. Vi så på Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest. Den er faktisk bedre når man ser den to ganger. Man ser hvor godt den henger sammen med den siste Pirates filmen: At World's End. Det er ikke min favorittfilm, men jeg har begynt og likt den litt bedre enn tidligere.

Er det varmt ut egentlig?

Ingen kommentarer: