lørdag, mai 05, 2007

Trondheimrapport




Ja, fredag morgen presis klokken åtte dro jeg, Hilde, Marthe og Ragnhild med båten oppover til Trondheim. Var en veldig artig tur med MYE latter, shopping og ikke minst såre bein. Ankom Trondheim i 11-tida, da sjekket vi inn på hotellet. Fikk et kjempekoselig rom! Deretter bar det ute på shopping. Vet ikke helt når vi kom tilbake på rommet. Klokken var vel rundt fem vil jeg tro. Da fikk alle dusjet seg, ordnet seg og deretter dro vi på Peppes. I tillegg til å nyte pizzaen, nøt vi også synet av en fyttikatta så deilig fyr. NAM! Peppesboijs eller. Men jeg tviler på om noen av oss har 
oppført oss så TEEN som vi gjorde den kvelden. Herregud. Hver gang han gikk forbi begynte vi å fnise (noe han gjorde ganske ofte!). Men, men. Vi kom hjem i 20.30-tiden. Deretter benket vi oss 
foran tven og la oss i 23.00-tiden. Neste dag spiste vi frokost, før vi så dro ut igjen. Vi var faktisk 
i byen klokken 09.30! Og det er ikke verst. Vi shoppet hvert fall fra oss. Jeg klarte også å glemme av mobilen min på hotellrommet. Det var uansett ingen stor krise. Min mobil er som kjent langt ifra det kjæreste jeg eier. Men, mobilen kom til sin rette eier og vi kunne ta taxi ned til piren. Der satt vi og ventet i en drøy time. I mellomtiden lekte Marthe og Hilde papparazzier og tok bilder av guttene som satt ved bordet bak oss. Ble mye guttehunting ja, det kan jeg bare understreke. Vi tok båten klokken 15.00 og på båten så vi også en søt gutt. Edøy gutten kan 
vi kalle han. Det var nemlig der han gikk av. Dress hadde han på seg også. Alt i alt var det en veldig vellykket tur. Og det kommer nok til å gjentas. Kanskje vi drar til Oslo til høsten? Hvem vet. Hvis jeg ikke avslutter denne blogg før den tid, får dere helt sikkert få greie på det.

I handleposen:
To par jeans, H&M
Kjole, H&M
To cardiganjakker, Vero Moda (dama på butikken hadde glemt og tatt av alarmen på den ene cardigan-jakken. *arg*)
T-skjorte, H&M
To topper, H&M
Tunika, Vero Moda
Seilersko, Din Sko
Ballerinasko, H&M
To par solbriller, Glitter
Smykke, H&M
Jakke, H&M
Veske, H&M
Belte, H&M

 De solgte Marc by Marc Jacobs sko på en skobutikk som lå rett ovenfor hotellet. Var de ikke søte?

Ingen kommentarer: