søndag, mai 27, 2007

Søndag


Zooey Deschanel. Bildet er fra Autumn Wilde.

Denne helgen har jeg vært asosial som pokker. Det eneste som har holdt meg med selskap er Harry Potter-bøkene. Hm.. Lukter litt nerd her. Det har også vært ganske fint vær ute. Og et av mine mål for denne våren/sommeren var å være mer ute. Og jeg som har gått og klaget over været i flere måneder nå. Jeg burde egentlig bare være takknemlig for at gradestokken faktisk kryper over 10 grader. Jeg er litt hykler, jeg må innrømme det. Men det hjelper ikke akkurat når alle har forlatt en, så jeg får skylde på det. Og er det ikke høytid? Er ikke det en tid for rolige omgivelser og null stress? Jeg får ta igjen imorgen, hvis folk ser til å vende nesen sin mot.. MEG! MEG! MEG! MEG! Lagt til og fjernet noen linker btw. --->
Det gikk opp for meg at jeg ikke trengte så mange. Og nei, jeg har ikke lært de jeg tok vekk utenat, hvis det var det dere trodde. Men jeg tenkte at den burde krympe litt. Ble litt for fullt syns jeg. Så nå er det kunn de viktigste sidene. Moteblogger og to fotografsider.Den ene siden, som tilhører fotografen Gay Ribisi har også tatt bildet som er på 
forsiden av Madrugada-albumet The Deep End. La meg forfriske dere: Det er bildet av en dame som sitter i en tjukk pelskåpe med en sigarett i hånden og stirrer på et maleri av en naken kvinne. Hun har også blodrøde lepper. Bildet er faktisk tatt under vann! Studerer dere bildet sikkelig kan man faktisk se at håret hennes liksom flyter. Et nesten likt bilde kan dere finne på Ribisis hjemmeside. Bare at kvinnen sitter i en litt annen positur. Virkelig verdt noen minutter av din akk så verdifulle tid.

Ingen kommentarer: