torsdag, april 26, 2007

Vårlig torsdag


Tvens søteste par (etter Rory Gilmore og Logan Huntzberger)

André påstår at det er noe som heter supertorsdag, noe som da er en feit og stor løgn. For det er det nemlig ikke noe som heter! Og hvert fall ikke når det er kanalen tv3 det er snakk om. Andrés supertorsdag består av: Prison Break, My name is Earl, Las Vegas (som hadde sesongavslutning forrige torsdag) og hans store næring her i livet- Kongen av Queens. MEN, det finnes bare en superdag i uken, og det er nemlig onsdagene! Så hell kjæft!
For tiden driver jeg med litt ulovlig nedlastning av tv-serier. Tv-serien Veronica Mars for å være eksakt. Det er nemlig sesong 1/2 som går på TvNorge, men jeg MÅ se sesong 3. Har jo allerede sett sesong 1 og 2. Så, nå laster jeg ned første episode av sesong 3. Er ikke det spennende? Må få med meg hvordan det går med Veronica og Logan. De er så søte! Off.. Så klisjé jeg er.
Uansett, det er faktisk fint vær idag! Hva har skjedd med Kristiansund, den altfor grå og tåkete byen? Er det glimter av skolskinn som trenger inn og ødelegger atmosfæren fylt av sjø- og båtlukt? JA! Og takk for det.

Ingen kommentarer: