onsdag, april 25, 2007

I heart streetstyle







Dette er streetstyle fra Liverpool/Manchester. Og jeg må innrømme at jeg liker det jeg ser. Jeg har alltid forbundet moten i Storbritannia med Spice Girls. 90-tallet med andre ord. Og 90-tallet var ikke annet enn skrekk og gru. Intet mer å si om det. Men det er altså ikke tilfelle. Britene er faktisk ikke så grønne når det kommer til dette med mote. Store designere som Alexander 
McQueen, Matthew Williamson, Stella McCartney og Christopher kommer jo faktisk fra Storbritannia. Og det sier litt. Jeg tror også at dette med streetstyle motebloggene får folk til å tenke over litt hva de har på seg før de forsvinner ut døra. Alle ville vel likt det å komme i en populær Streetstyleblogg som mange rundt om i verden leser og lar seg inspirere av. Alle liker å høre at de har på seg fine klær. Alle liker å høre at de har en bra stil. Personlighet. Dette gjelder jo selvsagt ikke alle. Det er jo de som ser bra ut uansett hva de har på seg. Uansett om det er en bosssekk eller et helantrekk fra Chloé. Men dette gjelder langt ifra alle. Kos dere med 
Streetstylebloggene. Jeg fortsetter også å oppdatere linklisten min ute i margen --->
så vær OBS! på det.

//krna

Ingen kommentarer: