lørdag, mars 24, 2007

Vår 07


Årets første løvetann. Bildet ble tatt 21. mars

Ja, nå begynner det virkelig å bli vår ute. Og jeg har årets første løvetann til å bevise det! Og når man går imot nye tider og ikke minst lysere tider, da må man jo planlegge litt saker og ting. Så da bestemte jeg meg for å lage en liste over alle ting som skal gjøres og eventuelt kjøpes/høres blablabla.

Hva skal jeg gjøre i vår?
1. Være mye ute i det fine været
2. Bli mer seriøs i skolearbeidet
3. Trene regelmessig
4. Bli flinkere til å spare
5. Ikke komme opp i matte til eksamen

Hva skal kjøpes i vår?
1. Masse sommerkjoler
2. Tunikaer i alle verdens farger
3. Tights i alle verdens farger
4. Sko !!!
5. Minst en eller to vesker

Hva skal skje i vår?
1. SPRÅKREISE (det er da i sommer)
2. Pusse opp rommet!!
3. 10A skal holde verdens beste sommerball
4. To Trondheimsturer
5. Eksamen

Mye å se fram til, men er også en del hinder som må overkommes. Som f.eks det å ha nok penger til å kjøpe alle mine sommerdrømmer og eksamen selvfølgelig. Skriftlig og muntlig. Uansett, jeg tror denne våren blir bra!

Ingen kommentarer: