tirsdag, mars 20, 2007

Traumatiske opplevelser

Idag er det foresten tirsdag og på denne tirsdagen hadde vi engelsk heldags. Og ikke nok med det, jeg skulle også til tannlegen. Og da måtte jeg haste meg ferdig med stilen min til halv 2. Noe som gikk ganske dårlig, siden jeg skrev en god del. Men tannlegen var heldigvis en smule forsinket, så det ble ikke store greiene. Uansett, jeg hadde lenge gått og trodd at jeg hadde hull i den øverst nest siste tanna mi på venstre side. Men til tannlegen viste det seg nemlig at jeg hadde hull i den øverste og nederste tanna på høyre side. Og det var en smule ironisk. Men jeg har faktisk ikke gått rundt og vært tannhypokonder. For i den nest siste øverste tanna mi på venstre side, hadde jeg faktisk et begynnende hull. Og ikke nok med det. Når jeg var til tannlegen holdt hun tannlegen på å stikke noe sånn der sugelignende grønn sak inn i tannkjøttet mitt hele tiden. Og hun bommet alltid og det var så vondt. Så det var da dagens traumatiske opplevelse. Kanskje også ukens. Men vi får se. Det er jo tross alt elevkveld på torsdag, og det er ingen som vet hva som kan skje der. Men jeg tviler egentlig på det helt store. Men som sagt, vi får se!

Ingen kommentarer: