tirsdag, mars 27, 2007

TIRSDAG

Ja, idag er det tirsdag og jeg gleder meg bare til helgen (ikke for å smøre det inn, Hilde). Og idag ble det tid til en aller så liten "vårseanse". Haha, pappa sitt ord. Han digger det. Eller seanse og seanse. Jeg, Marthe, Hilde og Ragnhild dro en aller så liten tur på byen, siden Ragnhild så desperat trenger klær. Og det sier vi jo ikke nei til! Og det resulterte i en t-skjorte og en cardiganjakke.
Ragnhild trenger egentlig ikke flere t-skjorter, det er søren meg alt jenta går i. Jeg derimot, kjøpte meg ei bok- P.D James Fyret. Og den skal jeg kose meg med når jeg og André drar oppover til Trondheim på lørdag. Og resten av uken. Skal bli kos ja.
Idag kjøpte vi også brownies. Toro Menuett for å være helt konkret. Og den smakte himmelsk! Fy søren. Jeg følte at jeg kunne spise det, siden jeg hadde vært og trena dagen før. Så heldigvis ingen Henning Solberg eller noen andre Se og Hør-kjendiser denne gangen, men hvis det skjer så skal jeg så klart skrive om det.
Øvde også litt til fransk. Eller øvde og øvde. 30 min totalt? Ikke det engang.. Jaja, skal nok gå bra. Fransk er ikke så stressende. Det får gå som det går. Jeg droppa også Frustrerte Fruer idag, vet ikke helt hvorfor. Mamma hadde besøk når jeg kom hjem, og da følte jeg at det var på sin plass at jeg gikk opp og hilste. Og det resulterte i den samme gamle samtalen; "Hvordan går det på skolen da? Eksamen snart ja.. Hva har du søkt på til Videregående?" og BLABLABLA. Men, men- Voksne ELSKER å tørrprate. Det vet jeg og alle andre ungdommer med sikkerhet.

Au revoir!

Ingen kommentarer: