onsdag, mars 28, 2007

SUPERONSDAG

Jeg har funnet ut at jeg rett og slett ikke klarer å la være å blogge når det er superonsdag. Jeg har faktisk laget en egen kategori for superonsdagene og det sier litt om hvor
høyt jeg setter dem. Og det skal dere bare ha klart for dere. INGENTING (kraftig overdrivelse er nok brukt her) slår en superonsdag.Dropper nok LOST idag og dessverre, men det er ikke verdens undergang. Idag har det vært en smule kaldere i luften, men været er fortsatt meldt ganske bra til helgen, så utsiktene for Trondheimsturen ser bra ut! Imorgen har vi norsk heldags- skjønnlitteratur. Kanskje skal vi komme sikkelig i påskestemning og skrive krim, eller kanskje ikke? Vi får se. Woho, det er bare 2 dager til påske! GLÆR MÆ JA.
Jeg sitter også og ser på kamp. Norge leder foreløpig 2-1 mot gruppeleder Tyrkia. Og kampen er over om noen få minutter. Syns landslagsfotball er en smule kjedelig enklig, men det er jo bare meg. Uansett.. Nei, egentlig var det ikke noe uansett. Idag har jeg også sovet på dagen! ;O ammagad. Verdens undergang, og jeg får en søvnløs natt i møte.. Eller ikke? I will keep you posted. Men det er vel kanskje ikke så interessant?

:)

Ingen kommentarer: