mandag, mars 26, 2007

Mandag- ny tid!



Dagens bilde er et bilde av min tekopp fra barnehagen og rester av gårsdagens te. Ikke akkurat herlig vil jeg tørre å påstå.

Ja, nå er vi inne i uke 13 og det er mars måned. Hvor kult er ikke det? Idag har det skjedd en del saker som ifølge min gode venn Marthe, var verdt å nevne her. Det får dere være dommerne av. Uansett, i Kunst&Håndtverktimen idag, under matpausa, så skjedde altså det traumatiske. Hilde, Marthe og Ragnhild har inngått en pakt som sier at hvis de sier et banneord så skal de slå hverandre. Dette gjør de altså for å en vakker dag slutte å banne. Jeg tviler på at denne metoden kommer til å funke. Jeg, som den pessimisten jeg er, tror at dette kommer til å ha påvirkning for deres framtid og at når de sier et banneord i form av voksenalder så vil de være så paranoid å tro at deres bestevenninner fra ungdomskolen kommer tilbake for å gå løs på de. Men nå skal vi ikke prate om mine fornemmelser. Tilbake til K&H timen. Hilde sa angivelig et banneord og Ragnhild satt ovenfor henne, klar til å slå. Og etter at hun hadde slått, for å så trekke hånden sin tilbake, klarte hun å velte juicekartongen som satt på pulten til Hilde. Og den juicekartongen veltet selvfølgelig over fanget til Hilde, og sølte juice over "hele" buksen og t-skjorten hennes. Og det lo vi godt av skal jeg bare si dere.

Idag har det uansett vært en herlig dag, der målestokken har vist 14C, og det er løøvli. Idag skal jeg opp på banen en tur for å se på mine gode venner spille mot et fotballlag. Det skal bli en fornøyelse tør jeg si.

Antrekket for dagen består av:
Brun tights, skjorts, t-skjorte (kjøpte den på annda'an og har ikke brukt den enda!), H&M
Cardigan, Vero Moda



Dagens sang: Audioslave- Revelations

Ingen kommentarer: