torsdag, mars 15, 2007

James- Lullaby


Førtste gang jeg hørte denne sangen var jeg på nippet til å få tårer i øynene. Og det er ikke kødd engang. Jeg vet ikke hvorfor. Fikk frysninger og en etterlengtet musikkorgasme. Jeg anbefaler alle å høre denne sangen. Det er virkelig balsam for sjelen! Uansett, idag har jeg vært og trenet. Og jeg økte tilogmed styrkegradene mine med 5 kg. Noe jeg er meget stolt av. Bortsett fra det hadde jeg et lite stjerneøyeblikk på treningstuidoet idag. Jeg så faktisk en kjendis! Og når jeg sier kjendis så mener jeg en fyr som kan være i se og hør i ny og ne. Det er kjendis nok for meg! Uansett, denne fyren, kall ham hva dere vil, var Henning Solberg. Han som er forferdelig dårlig i engelsk og kjører en ralleybil som forpester miljøet noe forferdelig. Han "rodde" og mens han gjorde dette snakket han i mobiltelefonen. Okei, bare fordi man er i se og hør og ikke kan en fryktelig masse fremmedord på engelsk, så er man faktisk ikke så viktig at man snakker i mobiltelefonen når man trener (jeg irriterte meg faktisk litt over dette). Jeg slapp heldigvis å høre på siden jeg spilte musikk på min iPod, men det var litt artig uansett. Det var sikkert bare 4 stk på hele studioet. Og det var en smule skummelt. Du lurer sikkert også på hva i huleste Henning Solberg gjorde i min fussby av en kommune. Jo, det har seg nemlig slik at det foregår en ny åpning av Expert + noe sånn bilbutikkgreier. Og er ikke Henning Solberg frontfigur for Expert? Jo, jeg tror faktisk han er det. Så det er altså sånn disse greiene holder på greip. Fint at vi hadde det oppklart!


Dreamboy.. (nesten)

Ingen kommentarer: