mandag, mars 12, 2007

Home spa



Etter jeg kom hjem fra hytteturen igår bestemte jeg meg for å være sikkelig god meg meg selv. Så da valgte jeg å bruke de ulike lotionene fra Ole Henriksen som jeg fikk som vervepremie fra Costume for noe uker tilbake (har skrevet et lite utrdag om akkurat dette tidligere). Og jeg må virkelig si, den var faktisk ikke så aller verst. Jeg orket foresten ikke styre med noe olje, det er bare kvalmt. Så, jeg fylte om badekaret med deilig varmt vann og satt meg nedi. Der lå jeg i ca. en halvtime mens jeg lyttet til Coldplays herrrlige A rush of Blood to the Head. Så tok jeg og skrubbet meg godt inn med sånn steinlotion. Det er sånn som skrubber huden ren for døde hudceller og annet gørr. Så tok jeg og smurte inn armer og ben med den deilige rosa badelotionen. Etter det shavet jeg mine myke og deilige legger.

Dette er noe man virkelig trenger å gjøre i ny og ne. Og da snakker jeg ikke om noe sånn Dr.Greve skrubb. Det gjør godt og det smaker godt. Man trenger å skjemme bort seg selv av og til. Og jeg må virkelig si at ting begynner å gå oppover for tiden. Kanskje det har noe med å gjøre at tidene begynner å lysne og vi går mot en varme årstid? Ja, noe sånt.

     :)

Ingen kommentarer: