tirsdag, mars 13, 2007

Grønne, blanke og late ting...

Ja, jeg har funnet ut at jeg er ganske grønn...blank.. blå(?) når det gjelder blogging. Jeg vet hvordan man legger inn bilder. Og skriver. Og ja, det er stort sett det! Fysøren. Jeg har også innbilt dysleksi, men det har jeg nevnt tidligere. Jeg vet f.eks ikke hvordan ma legger ut linker ute i margen der --->
Men det er vel ikke såå viktig. Det er jo ganske kult og gult at det står GOOGLE-Link og EDIT-ME to ganger. Jeg har også funnet ut at den norske befolkningen er så utrolig late. Det er sikkert mange av dere som har sett den nye Dolly Dimpels reklamen. Unnskyld meg, men å bestille en pizza fra nettet begynner å bli litt drøyt. Jeg hadde skjønt det hvis det hadde vært ei 80 år gammel røy med en billett halvveis til himmeln, men når det er Håvard Bakke som snakker så begynner det å bli litt out-there. Framtiden er en skummel sak..

Ingen kommentarer: