fredag, februar 23, 2007

tea-party


Da var det fredag, og det er knapt to dager igjen av vinterferien. Triste greier. Jeg har tilbringt
min fredag sammen med min gode venn Silje. Vi tok oss en aller så liten tur på byen.
Kjøpte meg hææælie sko! De var så utrolige søte og utrolig hææli å gå i, så jeg måtte bare ha de.



Jeg har også slengt meg på trenden ved å laste ned Paolo Nutini. Kult ikke sant? Utrolig. Jeg 
gikk også glipp av dagens Hotell Cæsar. *grin* Livet skal ikke være enkelt dere. Jeg har foresten
lyst til å se Notes on a scandal. Med Judi Dench og Cate Blanchett. Men det tar sikkert fo'evvah
før den kommer hit til byen, eller det er ikke sikkert om den kommer i det hele tatt. Fy søren, byen her suger. Jeg føler egentlig ikke for å skrive noe som helst for øgonblikket, så.. baj lZm.


Ingen kommentarer: