onsdag, februar 14, 2007

SUPERONSDAG!!1

 Ja, det er det tv norge kaller sin onsdags tv-kveld. Og jeg må si meg enig. Gilmore girls og LOST på samme dag. Det er neimen ikke verst. Men selve dagen onsdag har ikke vært det helt store. Vi hadde nemlig mattetentamen idag. Noe som gikk til *******. Har aldri vært borti lignende. *GRIN* Jeg hater matte!
Og i tilegg til det har jeg et utrolig styggvondt gnagsår vedinnsiden av hoklakulen min på venstresiden. Vi hadde skøytedag igår. Det føltes ut som om jeg fikk to sprikrer som gnagde seg inn i føttene mine. Jeg er ingen stor skøyteentusiast, bare for å si det sånn.

Har du en kjip dag?
Last ned Mika- Grace Kelly. Det er en utrolig kul sang og det er vitenskapelig bevist at den får deg til å hoppe og sprette og føle deg rett og slett lykkelig (noe må man jo si)
Eller så kan du dra inn på ulike nettsteder og finne ulike klesplagg. Det hjelper alltid. Så kan du finne ut dine framtidlige kjøp. (Dette hjelper da ikke hvis det er økonomi som er problemet)

;)

Ingen kommentarer: