søndag, februar 11, 2007

Rerun

Jeg vet egentlig ikke hvilket klokkeslett som er normalt for unge jenter i helgene. 
Jeg mener selv at jeg burde gått til sengs. Men jeg gidder egentlig ikke. Jeg liker natten,
og det er så fin snø ute. Jeg liker å gå i snø om natten. Jeg har også sett en film
ikveld: Reprise. Jeg likte den. Skjønte den ikke helt, men har på følelsen at det er 
en sånn film man må se flere ganger. Likedan som gardinene til Gjørdi (jeg er overtrøtt, og det
går utover min humor). Jeg tror jeg har veldig lett for å forelske meg når jeg ser på film.
Det begynner å bli sikkelig ille. Uansett, han som spiller Erik i Reprise (du kjenner han kanskje 
igjen fra Bare Bea) er så utrolig kjekk! Herremin. 

 Jeg vet ikke hvor klisjé han egentlig er jeg. I don't care.

natta ;)

 

Ingen kommentarer: