mandag, februar 05, 2007

Quite emotional

Tittelen er ikke min status for dagen, men tittelen på en av mine favorittlåter for øyeblikket; 
Madrugada- Quite Emotional.  Den er simpelthen nydelig og ja, jeg rett og slett elsker den!
Bortsett fra det sitter jeg og drømmer meg bort. Klær, penger, klær, klær, penger og ja.. KLÆR!
Klesskapet mitt skriker sårt etter nye klær. Noe jeg gjør også. Fantasien og kreativiten svikter meg hele tiden. Og det er ikke særlig kult. Idag er det mandag og jeg står foran en tung og tøff uke. Engelsk heldags OG fransk-prøve. I tillegg til det har vi NAMI- prøve på mandag neste uke, noe som betyr at jeg må øve i helgen. BAH! Livet mitt går litt nedover for tiden og jeg må si er er inne i en prøvende og deprimerende fase. I tillegg til det har man ekle ekser som ikke vet hvor grensen går. Uten at jeg skal gå mer inn på det.

Marthe er også kommet på sykehus. Hun opererte tidlig i morges, og jeg regner med at jeg skal avlegge en visitt de neste kommende dagene. Stakkars, lille smurfen min. Som jeg er så fryktelig glad i.
Vel, for å sette streken på denne pinefulle dagen så velger jeg å sette inn et lite bilde som kan gjøre slik at kanskje humøret stiger litt utpå kvelden.
 Jeg synes faktisk Sivert Høyem er ganske sexy. There's just something about a musician. Og musikken er himmelsk. Og så er stemmen hans. Grr...(!)
Også noe annet som får meg til å smelte er disse antrekkene. De er kanskje litt gamle, men det får bare la være. Alexander Mqueen kan sakene sine.


                               



Ingen kommentarer: