onsdag, februar 21, 2007

Captain Murphy- I belong to the girls



Superonsdagen står foran oss igjen! Jeg må si at tiden virkelig flyr for tiden. Livet er morsommere for den som blogger! Eller var det.. tipper? Uansett, tiden går fort.
Igår fikk jeg endelig min vervepremie fra Costume. Men premien var ikke i det hele tatt det jeg hadde tenkt meg. Skulle egentlig få et sminkesett fra YSL, men endte opp med å få badeolje fra Ole Henriksen eller hva faen han het. Det sugde BIGTIME og jeg ble sikkelig lei meg. Drit.

 Veldig kult? Neiii.

Uansett, idag tok jeg bussen til Goma for å besøke min krøplete venn Marthe. Hun har operert i foten og må se seg til å være ute av fotballsesongen de neste tre månendene. Hun sliter stakkars. Og det ender med at hun kommer til å huske tvprogrammet utenat. Men hun kommer til å få god balanse på høyre foten og bli sterkere i armene pga krykkene. Ja, livet er vel ikke såå ille.
Men men.

Dagens kleskode:



Ingen kommentarer: